قوانین و مقررات

قوانین کلی

به سامانه سپاس به رویان خوش آمدید.
1- تمامي کاربران عزیز در هنگام ثبت نام در سامانه باید از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات نامناسب ، اشتراک كاربر حذف خواهد شد . پیشنهاد می گردد از کد ملی یا شماره تلفن همراه خود به عنوان نام كاربري استفاده نمایید.
2- از کاربران محترم درخواست می گردد تنها یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایند.
3- تمامی اطلاعات وارد شده توسط کاربر کاملا محرمانه بوده و به هیچ عنوان از موسسه به رویان خارج نمی گردد .
4- هر کاربر موظف است رمز ورود خود را محرمانه نگه داشته و در صورت مشاهده استفاده غیرمجاز از رمز، حساب، یا محتوای خریداری‌ شده در سریعترین زمان ممکن به موسسه اطلاع دهد.
5- مسئولیت صحت اطلاعاتی که درهنگام ثبت نام وارد می شود ، تماما به عهده ی خود کاربر می باشد.
6- مدیریت سایت کنترل کاملی بر حساب‌های کاربران سایت دارد و حق ویرایش و یا حذف آن‌ها را در هر زمان، برای خود محفوظ می‌دارد.
7- استفاده از نام‌های مربوط به موارد سیاسی، موارد خلاف عرف، خلاف شرع، توهین آمیز، تبلیغاتی، تحریک آمیز و … به کلی ممنوع بوده و به محض مشاهده، حذف می‌شود.

حقوق مالکیت

1- فعالیت این سامانه بر اساس قوانین جاری کشورمی باشد و متعاقبا کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با آن می باشند . بنابراین مسئولیت نادیده گرفتن این قوانین توسط هر کاربر، بر عهده ی خودش می باشد.
2- موسسه علمی به رویان با کمک و همراهی شما حقوق و مالکیت معنوی خود را حفظ می کند تا همچنان بتواند این بستر و محتواهای فوق‌العاده علمی آن را برایهمه مردم عزیز فراهم نماید. این حقوق شامل حقوق مؤلف نیز می‌شود، کاربران محترم با رعایت حقوق مالکیت معنوی، به رشد و توسعه محتوای آموزشی این موسسه و سامانه کمک خواهند نمود.
3- کاربران عزیز با پذیرش این توافق نامه خواهند پذیرفت که هیچ محتوایی را باز نشر ، کپی ، تغییر ، انتقال و یا واگذار نخواهند کرد و در قالب دیگری قرار نمی‌دهند.
4- اطلاعات، محتویات و خدمات ارائه شده در این وب سایت مختص موسسه به رویان بوده و ثبت شده است ، همچنین مالکیت معنوی این محتوا در اختیار این مؤسسه می باشد؛ بنابراین هر گونه سوء استفاده از محتوا مغایر با قوانین بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام ثبت نام با ما در ارتباط باشید.
32612900-3(031)
کارشناسان سامانه سپاس به رویان

آخرین تغییر: شنبه، 29 اردیبهشت 1397، 11:35 صبح